Breaking newsss! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Breaking newsss! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Breaking newsss!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

21 September 2017 | Nederland, Kronenberg

We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk is ie er dan, het programma!

-De muziektest begint donderdag, al om 8 uur in de ochtend. Alle landen worden op een bepaalde tijd ingepland, en mogen dan op de vloer oefenen terwijl de muziek wordt getest. Hoe laat wij, Nederland dus, aan de beurt zijn is nog niet helemaal duidelijk, maar dat krijgen we nog te horen. Ik mag hopen niet als eerste, want dat is dan pittig vroeg.. Maar ik ga er niet vanuit.
-Donderdag avond om 7 uur is de opening van het EK.
-Vrijdag is de eerste wedstrijddag en duurt van 09:00 uur tot 18:15 uur.
Wij zijn vrijdag aan de beurt tussen 13:30 en 16:30. (duo accessoires junior)
-Zaterdag is de tweede wedstrijddag en duurt van 09:00 uur tot 18:15 uur.
-Zondag alweer de laatste wedstrijddag. Deze dag zijn er alleen maar groepen aan de beurt. Rond 16:30 is de prijsuitreiking en dus de sluitingsceremonie.

(Verdere info over het programma kan je bekijken op de foto bij dit verslag, bijvoorbeeld de lunchtijd enzovoort.... Ik weet niet hoor, maar dat is niet zo nuttig of interessant om te weten, lijkt mij zo. Hahaha).

Dus deze bovenstaande punten zijn wel zo'n beetje de belangrijkste!

De Nederlandse equipe verblijft in Apollo Hotel Almere City Centre, wat op ca. 13 minuutjes van de sporthal afligt. Wij gaan elke dag met pendelbussen op en neer.

Ook zal er dit jaar weer een livestream zijn, zodat je het soms kan kijken als je dat leuk lijkt. Ik weet niet als de kwaliteit goed is, maar daar kom je dan vanzelf wel achter als je gaat kijken, haha. Nu het in Nederland is kan je natuurlijk ook nog altijd een ticketje kopen, om een x te zien hoe het eraan toegaat bij zo’n EK, als dat je leuk lijkt hihi ;) nee, grapje.

Dit was dan weer de informatie tot nu toe.
Doeiiii

• 22 September 2017 - 18:01

Jan Pekx:

HEEL MOOI TESSA HEEL VEEL SUCCES GEWENST VAN OMA EN OPA

• 29 September 2017 - 08:36

Rianne:

Leuk verslag Tessa.
    Nog een week en dan moeten jullie gaan knallen! Succes!

Groetjes,
    Rianne

• 01 Oktober 2017 - 19:15

Mary Schilders:

Succes Tessa en Minke zet je beste beentje voor. Wij zullen jullie aanmoedigen vanaf te tribune.

Groetjes Mary Schilders