1e wedstrijddag 3 oktober - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu 1e wedstrijddag 3 oktober - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

1e wedstrijddag 3 oktober

Door: Minke en Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 Oktober 2015 | Italië, Lignano Sabbiadoro

1e wedstrijddag, 3 oktober!

We zijn vandaag om half 7 opgestaan en om kwart over 7 gaan ontbijten. We kregen een cadeautje van oma, een engeltje! Dankjewel! Het is echt een hell om in de ochtend meer dan 20 min te lopen naar de sporthal. Onze supporters en trainsters dachten slim te zijn om via het strand naar de sporthal te gaan, zodat ze geen entreegeld hoefden te betalen. Hahaha maar grote faal alle poorten waren achter gesloten dus konden ze helemaal teruglopen naar de hoofdingang van het park. Dat is ook zo'n 20 min om. Dus Minke heeft 20 min lang lopen stressen dat ze hun kwijt was en dat ze niet wist wat ze moest doen omdat haar moeder haar pakje had. Maar het bleek dat ze pas na de middag op moest dus had ze nog alle tijd.

We zullen doorspoelen naar het deel waar ze bijna opmoest want in de tussentijd hebben we alleen maar naar de shows zitten kijken, aan muggebulten zitten krabben en rugpijn gekregen.
Ik moest bijna op en opeens kreeg ik een droge keel en klamme handen. En toen had ik weer van ohja zo voelde het om zenuwachtig te zijn~Minke. Mijn show ging niet helemaal zoals hij hoorde te zijn maar opzich best goed. En ik had toch al geen hoge verwachtingen dat ik bijv ging voor de 1e plek. Mijn doel is niet laatste.

Ook is er een ding nieuw: flashen.
Flashen: na je show ga je op een podium staan en dan komt er op een groot beeld je ingezoomde gezicht te staan met 4 punten van de jury. Maar je hebt zo'n 6 jury dus je weet niet van welk land, of ze je hoogste/laagste/middelste punten en of ze de strafpunten er al af hebben geteld. Super wazig dus.

Ik moest weer omkleden naar mijn oranje pak, maar in de wc was het helemaal nat en vies dus heb ik mijn panty aangehouden omdat ik niet op m'n blote voeten daar wilde staan. En nu verbrand ik hier echt levend. Wel heb ik Ellen verslaafd gemaakt aan chocolade met gepofte rijst erin. Graag gedaan haha. De muziek was ook heel vaak de verkeerde of hij stopte op de helft ofzo. En er zitten echt te veel muggen daar, niet normaal. Zo'n klein beestje veroorzaakt een bult van hier tot tokyo man!

Trevor was er natuurlijk ook weer dus daar gingen we heen want we wilden met hem op de foto. En toen gaven we zo'n klein vlaggetje van Nederland, en toen ging hij ff iets halen en toen kregen we zo'n hele rij Engelse vlaggetjes en een reep chocolade.

Er was nog 1 groep van nl en daarna mochten we gaan. Toen moesten we weer helemaal terug lopen pfff heftig. Maar Tessa was d'r telefoon kwijt. Mini hartaanval. Echt een mega muts. Hoe spreken jullie Tessa uit? Met aan a van ahah of met aan a van aaaaa. Ik spreek het blijkbaar uit met een ah. Als je niet weet hoe je het uit moet spreken zeg dan maar gewoon Tess Pekx want dat is flex. Mijn naam is mega Minkie mouse (Mega Mindy/Mini mouse) aangenaam.

Thuis gingen we meteen eten. We hadden de keus tussen friet of lasagne. Die was makkelijk. Allebei hahaha. Daarna gingen we terug naar de kamers waar een reuze duizendpoot zat. We hebben heel het hotel bij elkaar gegild tot dat Annemie, de held, hem oppakte en hem liet vallen in de wc. Maar de arme poot had geen zwemles gehad dus hij verdronk een beetje. Een minuut stilte graag.... Amen.

Ik was dit verslag aan het typen en ineens schrok ik van Tessa's gegil dat ze 1 blonde haar bij mij had gevonden. Maar die muts had zelf d'r shirt buitestebinnen aan. Maar iedereen gaat nu slapen en wij willen geen buitenbeentjes zijn dus arrivederci!

PS. Wil je Ellen d'r belevingen lezen kijk dan op www.musissacrumbakel.nl
Enne Tessa heeft opnieuw een insect gevonde dus we gaan nu even gillen doei.

  • 04 Oktober 2015 - 18:10

    Rowie:

    He Minke en Tessa,
    ik heb jullie proberen te volgen op de livestreams dit lukte redelijk!
    Nu dan bijna de uitslagen, afwachten maar...
    Heel veel plezier nog zo de laatste uurtjes en een fijne terug reis.

    gr. Rowie

  • 04 Oktober 2015 - 21:30

    Theo:

    Hoi Tessa, is alles goed gegaan?
    Zal toch wel! Wat was het resultaat?
    Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 471
Totaal aantal bezoekers 53289

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: