VERVOLG heenreis 1 oktober - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu VERVOLG heenreis 1 oktober - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

VERVOLG heenreis 1 oktober

Door: Minke en tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Oktober 2015 | Italië, Lignano Sabbiadoro

Vervolg heenreis 1 oktober

Het was pas rond 4 uur toen we naar de supermarkt gingen. Er stonden gewoon gratis fietsen voor het hotel, maar nee ze wilde lopen. In de supermarkt was er ipv een roltrap een schuine loopband, waar je heel grappig vanaf kunt schuiven op je buik als een pinguïn. Die Italianen zullen wel denken, die Hollanders luisteren nooit~tante Rianne. Toen gingen we schatzoeken (in bijna ieder land zit een doosje, altijd een ander doosje, waar je persoonlijke dingen van je eigen land in kunt stoppen. Ook zit er een briefje in met alle namen en datums wanneer die is gevonden.) met een gps net als dat we in Noorwegen hadden gedaan. Deze hadden we een stuk sneller gevonden, onder een brug bij een rotonde. Maar het doosje was super klein dus de namen stonden gewoon heel stug op een servetje. Toen liepen we weer terug en werden we achtervolgd door Noren die blijkbaar in een hotel zitten dicht bij ons. Ook zagen we Mara (ook een E.K deelneemster) op haar fietsje voorbij komen. Daarna bij het hotel gingen we nog ff op schommels die bij het hotel zijn. Minke die ging super hoog dus toen raakte ze met d'r voeten de boom.

Om half 8 moesten we eigenlijk gaan eten. Maar het kwam pas super laat. Dus we hadden heel erg veel honger. Het eten was hier wel goed alleen aan het toetje zat een supervieze koffiesmaak. Wij lustten dat toetje dus niet en hadden wel nog steeds zin in meer calorieën, dus we gingen nog een keer opscheppen. Ofja opscheppen, die mensen daar schepte voor je op. Daarna had Ellen een coachmeeting dus nu zitten we te chillen in de lounch, met wifi die slecht is...

Nu gaan we even het verslag plaatsen want hier in de lounch is de beste wifi.
Hierna gaan we naar de kamer en dan bijna slapen.
Doeii en tot morgen.

• 02 Oktober 2015 - 10:35

Heleen:

Zo te lezen vervelen jullie je nog niet want jullie maken van alles mee of zoeken jullie gewoon het avontuur op. Rust nog maar lekker uit want vanavond gaat het echt beginnen. Groetjes uit het zonnige Sevenum. Hopelijk hebben jullie vanochtend en vanmiddag ook mooi weer. Hierna zijn jullie toch veel binnen.

• 02 Oktober 2015 - 16:04

Jan Pekx:

zo te zien hebben jullie het best naar de zin nog even lekker ontspannen en dan het echte werk heel veel succes allemaal

• 02 Oktober 2015 - 21:33

Marion:

volgens mij maken jullie er weer een mooiw boel van????
    gr marion (mama van ellen) en veel succes morgen