info: Programma,livestream! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu info: Programma,livestream! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

info: Programma,livestream!

Door: minke coort en tessa pekx

Blijf op de hoogte en volg Tessa

27 September 2015 | Nederland, Kronenberg

Ciao,hello,bonjour,gutentag...
Hallo mensen!

Donderdagochtend gaan we vertrekken naar Italië. We hebben nog flink getraind. In de sporthal in Italië zal een gladde houten vloer zijn. Ja, wij weten nog wel van de gladde vloer 2 jaar geleden in Noorwegen, met onze zwabbers aan onze voeten vlogen we toen over de vloer en dat was niet zo leuk; veel te glad en we vielen bijna.
Dus maar weer een keertje extra trainen in het parochiehuis in Bakel. Hier ligt ook een gladde houten vloer; en de vorige keer hier trainen was echt geen succes. Spring dan maar eens van onze tafel af die op een gladde vloer staat... Maaaaaarr we hebben het ontdekt! Nou ja, je doet gewoon dubbelzijde tape om de wieltjes draaien en klaar! maar onze moeders die dit dan proberen te fixen doen dit niet goed en je kunt het al raden: de tape rolt van de wieltjes en plakt gewoon aan de vloer.. handig dit.
maar toen ze de wieletjes schoon hadden gemaakt bleef het wel zitten. Nu hebben wel nu een krakend geluidje erbij, maar ja een kleinigheidje blijf je houden. Dit werkte al een stuk beter!
Verder zijn de attributen reeds ingepakt en naar Lelystad gebracht. Alle attributen worden gezamenlijk vervoerd naar Italië.
En inmiddels hebben we ook over de reis en het EK-programma wat meer informatie gekregen.

Het programma!

Donderdag 1 oktober:
Vertrek vanaf Schiphol
We gaan weer samen met z’n 7 met een taxibusje naar Schiphol. Wel al ’s morgens vroeg, want we moeten ons om 9.15 uur bij Ellen Lommen melden. Zij is onze reisleidster. Als het goed gaat met ons inchecken en onze blauwe sloffen (he Rianne) zullen we om 11.35 uur de lucht in gaan richting Venetië.
Van hieruit nog een uurtje bussen naar ons hotel in Lignano Sabbiadoro. Het hotel heet: La Pergola

Vrijdag 2 oktober:
De muziektest. Nederland is ingedeeld van 16.00 tot 16.50. Dus die tijd ervoor heb je een vrije middag. Dan mogen we dus voor de eerste keer ff snel in de grote sporthal op de vloer oefenen. Helaas kunnen we dan de attributen er nog niet bij hebben; dus blijft nog spannend hoe het met de tafel en stoelen zal gaan.
Om 19.00 uur zal de opening ceremonie gaan plaatsvinden. Wat zullen die Italianen voor iets moois hebben verzonnen dit jaar?
Zaterdag 3 oktober:
D-day! Minke mag haar mooie schildercreatieacties aan iedereen gaan laten zien.
Haar categorie (showtwirl solo junior) is ’s middags ingedeeld vanaf 15 uur. Dussssss hou die middag vrij en kijk achter je computer gewoon gezellig mee!!!

Zondag 4 oktober:
D-day #2! Maar nu voor ons duo. Wij zijn ook pas ’s middags aan de beurt (showtwirl duo preteen)
Die categorie zal vanaf 13.00 uur beginnen.
Om 18 uur zal de sluitingsceremonie zijn met de prijsuitreiking!

Maandag 5 oktober:
Dan is het EK alweer voorbij en vliegen we om 14.05 vanaf Venetië weer terug naar Schiphol.

LIVESTREAM!
jullie thuisblijvers hoeven (als de techniek ons niet in de steek laat) de wedstrijden niet te missen, want het EK zal te volgen zijn via de volgende link:

hierop kan je live meekijken. Ik hoop dat dit jaar de kwaliteit wat beter is als vorig jaar en dat we niet de hele tijd vasthangen… whahaha

Nog een paar daagjes dus, nog ff naar school en dan zijn we daar ook weer ff vanaf.
Komende woensdag, voordat we vertrekken hebben we nog gewoon trainen alleen zonder attributen.
Ik heb deze week nog heel veel toetsen dus ik moet nog ff kijken wanneer ik tijd heb om mijn koffer in te pakken.

Tot volgende week bij ons 4e avontuur (ek)

Arrivederci!

• 27 September 2015 - 20:55

Heleen:

Hoi Tessa en ook Minke,

Het is nu aftellen geblazen. Nog een paar dagen en dan staan jullie weer op een EK. Jullie mogen trots zijn dat jullie dit weer bereikt hebben voor de zoveelste keer.
    Toi, toi, toi en heel veel plezier.

Groetjes, Heleen

• 28 September 2015 - 11:13

Rianne:

Blauwe sloffen?

• 28 September 2015 - 18:45

Tessa:

je moest toch bij het EK in Noorwegen bij de doane zo'n blauwe slofjes aan Rianne??

• 29 September 2015 - 13:06

Oma:

hoi tessa en minke op naar het ek
    doe je best jullie kunnen het toi toi toi

• 29 September 2015 - 19:31

Piet Schilders:

Het is weer erg prettig om je verslag te lezen, heel veel succes in Italie en vergeet niet van dit EK te genieten. En Tessa, je moet Rianne niet zo plagen.

• 30 September 2015 - 19:39

Anita:

Heey Tessa en Minke,

Super super veel succes ook dit jaar weer!!!
    Zet jullie beste beentje weer voor!

Toi toi toi!

Groetjes Anita

• 30 September 2015 - 20:22

Rene Van Den Hoogenhof:

Veel succes in Bella Italia, goede reis morgen.

Ciao,
    Rene