Bonjornoo EK Italië 2015 - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Bonjornoo EK Italië 2015 - Reisverslag uit Vleuten, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Bonjornoo EK Italië 2015

Door: Minke en Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 September 2015 | Nederland, Vleuten

Haii, het is weer bijna zover!
In oktober mogen we naar het E.K majorette in Italië!!! omdat we in maart op het NK met ons duo Nederlands Kampioen zijn geworden. Minke werd solo 2e; en gaat dus ook solo doen in Italie. Tessa werd in haar categorie 4e en ik mag dus als reserve het hele traject meedoen. Voor de vakantie hebben we al een een verplichte training en wedstrijd gehad.
Het is maar goed dat we niet hoeven te praten want onze tongen staan in de fik, dus ... Maar hierover later meer.

Vandaag hebben we de allerlaatste verplichte training in Vleuten. Wie beslist dat die trainingen altijd zo vroeg moeten zij???. Eerst bij Mark trainen voor de expressie, en toen zelf nog trainen. Tussendoor effe wat drinken en toen begon ons avontuur al: Minke zag ineens een druppel, dus ze keek verder opzij en toen lag er een hele plas water whahaha Tessa's flesje lekte dus moesten we naar de wc's lopen omdat ze geen handdoek hadden. We moesten langs alle mensen met een volle lading wc-papier (mummie-inpakpapier) in onze armen, iedereen keek ons raar aan... Daarna verder met trainen want we moesten nog bij bondscoach Marij om onze shows te laten zien, hoever we met alles waren. De trainingen liepen nogal wat uit, omdat niet iedereen zich aan de ingedeelde tijd hield. Maar wij hebben deze vertraging flink ingekort, omdat we 3 shows in 10 minuten hadden gedaan. Jaja, Marij heeft ons aanwijzigingen gegeven en daarna moesten we wachten totdat we de opmars konden trainen. De opmars ging gewoon goed alleen onze armen zijn altijd dood van het zwaaien. Waarom hebben we niet gewoon ballonnetjes net als andere landen want we staan toch al in 3 rijen dus rood-wit-blauw duhh. Ook zouden we vandaag de shirts krijgen maaaarr ...we konden ze weer teruggeven want er was een drukfout: tssss slimmerdss dus deze hebben we nog tegoed. Op de terugreis hadde we honger dus je kunt t al rade... Vreten in da houssee!!!! Geen Mac geen pizza maar chips de #2 doritos mondtonglippenverbandendehetezooi roulette challenge.
Voor de nietchipsverslaafdeexperts die niet weten wat dat is: gewoon normale doritoschips alleen zit er soms een hele scherpehetepittige tussen waardoor je tong in de fik vliegt. En ons drinken was op dus we hadden niks om onze tong af te koelen dus hingen we hem uit het raam ons honde Als je het niet gelooft koop het dan maar en probeer de chips uit: eat it... if you dare !!! moehaha

Komende week krijgen we nog veel informatie over diverse dingen die nog geregeld moeten worden, zoals evt fysiotherapie, inleveren van de attributen enzo.
Volgende week zaterdag hebben we de laatste test: de laatste verplichte wedstrijd in Nijkerk.
Dus nog deze week goed trainen en tot volgende week!