De terugreis - Reisverslag uit Sélestat, Frankrijk van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Sélestat, Frankrijk van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

09 Oktober 2012 | Frankrijk, Sélestat

De terugreis.

Na het feesten gisteravond op de hotelkamers (verstoppertje spelen, trampoline springen op het bed van Jantine en Kim, thee drinken en chips eten om 1 uur 's nachts) werd ik vanmorgen wakker gemaakt. Ik heb me nog lekker gedoucht en toen om 8 uur naar onder voor het ontbijt. Voor de laatste keer in het hotel gegeten, en daarna de koffers naar de bus gebracht. We vertrokken om 9.15 uur en we waren toch best wel moe. Dus lekker in de bus geslapen. In Luxemburg hebben we een stop gehad. Hier hebben we ook maar iets gegeten. Daarna,toen we om 12.30 uur weer vertrokken hebben Kim en ik nog in de bus op de trap achterin de bus gezeten en met een ballon in het gangpad overgegooid en later heeft Fenne nog mee lummel gespeeld. Het was echt best gezellig zo. In Nederweert hadden we nog een laatste stop, want ook nu weer hadden we een chauffeurswissel. Nu rijden we verder naar Bakel. Yes, wij mogen als eerste uit de bus!!!! Snel nog mijn oranje trainingsjasje aangedaan en de bus begon te toeteren naar alle mensen die ons stonden op te wachten. Was wel leuk dat vele ouders, broers, zussen, Ellen en ook bestuursleden van Musis Sacrum er waren. En iedereen vond dat wij allemaal het zo super goed gedaan hebben. Op het terras hebben we deze reis afgesloten en samen nog wat gedronken. Ook onze leuke verhalen verteld en natuurlijk hebben we al wat filmpjes en foto's laten zien. Toen zijn wij naar huis gegaan, want ik wilde ook wel graag naar de training gaan. In de tuin stond een heel groot bord met daarop een foto van mij en welkom thuis.Thuisgekomen heb ik me snel gedoucht en toen zijn we naar de gymzaal gegaan. Ik had weer mijn oranje trainingspak aangedaan en natuurlijk mijn mooie medaille omgehangen. Bij de gymzaal bleven we buiten wachten en eenmaal binnen hadden de andere meiden ook wel iets van oranje aan. Heleen deed nog wat vertellen dat ik het zo goed heb gedaan, en ook Ellen, want zij heeft de show gemaakt en mij geleerd. Ik kreeg nog een mooie roos en een kanootje. Daarna kwam iedereen mij feliciteren en dat vond ik wel leuk. Ook werden er toen nog foto's gemaakt. Gisteren had de rest van de groep in Bakel een wedstrijd gehad en daarover hebben we toen nog gepraat en ook het verslag van de jury geluisterd. We hadden nog eentjes tijd en toen hebben we nog wat twirloefeningen gedaan. Om 20.00 uur heb ik naar huis gegaan en thuis waren de opa's en oma's, René er. Ook Kelly, Heleen en mijn trainster Ellen kwamen nog en we hebben samen lekker gesmuld van de lekkere fototaart. Ik heb nog mijn toi-toi-tjes die ik had gekregen uitgepakt en bekeken en daarna ben ik maar naar mijn eigen bed gegaan. Het was echt gaaf en superleuk maar je wordt er wel erg moe ervan. Welterusten

  • 09 Oktober 2012 - 13:46

    Heleen:

    Tessa, bedankt dat we alles hebben mee mogen beleven tijdens je EK avontuur op deze mooie site. Fijn om dagelijks je uitgebreide verslag met foto's te mogen lezen en bekijken. Je hebt een topprestatie neergezet met je 6e plek en wij hebben hiervan mee mogen genieten. Super. Hopelijk blijf je nog lang nagenieten van dit zeer mooie EK, ondanks dat het misschien toch wel zeer vermoeiende dagen zijn geweest. Groetjes van Jan, Heleen, Jeroen en Kelly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 498
Totaal aantal bezoekers 53319

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: