De wedstrijd - Reisverslag uit Sélestat, Frankrijk van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu De wedstrijd - Reisverslag uit Sélestat, Frankrijk van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

De wedstrijd

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Oktober 2012 | Frankrijk, Sélestat

Zaterdag "de" wedstrijddag

Zaterdag zijn om kwart voor vijf!! opgestaan, en toen meteen mijn haren gedaan, en daarna zijn we om half zes naar de ontbijtzaal gegaan, en heb ik een klein beetje gegeten. controleren of ik alles heb: pak, make up, batons, schoentjes en niet de id-kaart vergeten voor de paspoort controle. De bus stond al klaar en precies om half 7 vertrokken we naar de sporthal. Ik was als 16 aan de beurt in mijn categorie, en Kim was als aller eerste van Nederland!
Toen we er waren ben ik naar het kleedlokaal mijn pak aangedaan, en Ellen mijn make-up, toen kregen kim en ik een cadeautje van ellen. dat was een lijstje, van een soort boekje super mooi gemaakt, en kim Ook, toen heb ik ook gelijk mijn cadeautje aan ellen gegeven. Daarna zijn we naar Kim gaan kijken want die was toen al aan de beurt, die show ging nu super goed. Daarna zijn we ook nog even in de in train ruimte wezen opwarmen en oefenen voor mijn show, de attributen waren trouwens toen al mooi opgebouwd. Daarna zijn we weer terug naar het kleedlokaal gegaan. Daar hebben we even wat gedronken en de laatste kleine dingetjes gedaan.Je moest een paar optredens van tevoren al gaan inchecken en de paspoort controle gaan doen, daar stond Marij ook al bij. Nog drie shows gewacht en daarna was ik al aan de beurt. Ik was niet zenuwachtig, want ik vond het juist super leuk om te doen!
Groetjes Tessa

Hoi kronenbergse en alle supporters,

Vandaag mocht Tessa dan eindelijk haar show in Frankrijk laten zien. Met een gezonde spanning heeft ze zich voorbereid op haar optreden. Ondertussen zat moeder met knikkende knieën op de tribune! Tessa ging met veel zin de vloer op. En dat ze genoten heeft, was voor iedereen te zien. Een mooie zeemeermin die straalde. Alle kleine technische attribuut ongemakken loste ze erg handig op. We kunnen trots zijn op deze dame! Ook Kim uit bakel heeft het vandaag erg goed gedaan. Morgen horen we hoe de jury het optreden vond. Wij genieten en juichen hier nog even verder voor alle Nederlandse deelnemers.
Groetjes Ellen

Alle deelnemers van Nederland die vandaag aan de beurt zijn geweest zijntevreden over de optredens. Om 19.30 was de wedstrijd afgelopen en toen weer naar de bus. Vervolgens gingen we om 20.00 uur weer naar het eethotel. Na het eten moesten we nog even op de bussen wachten, die ons weer na deze lange dag terug naar het hotel bracht. Snel onder de douche, en nu snel het bed in. We hebben morgen wel nog een meevaller: we vertrekken morgen een kwartiertje later dan vandaag. En omdat ik morgenvroeg niet ben, kan ik uitslapen tot 5.30 uur!! Welterusten allemaal.

• 06 Oktober 2012 - 23:38

Jan Pekx:

hallo Tessa wat leuk dat alles goed is gegaan en je genoten hebt kijken wat de jurie zegt maar je hebt het al knap gedaan dat je zo ver bent gekomen we horen nog wel groeten van oma en opa uit sevenum doe...

• 07 Oktober 2012 - 00:02

Franca Van Musis Sacrum:

Hoi tessa
    supper dat je er zo van genoten heb
    Een supper lang dag maar ja
    Morgen kun je genieten met kim van fenne en benthe en de rest van nederland
    En daar na de spanning voor de uitslag maar jullie zijn al in frankrijk en dat hebben vele majoretten
    niet gehaald.
    Dus wat je ook haal voor ons zijn jullie al kampioen
    Groetje franca

• 07 Oktober 2012 - 01:52

Angelique Van Lier:

Hoi Tessa,

wat fijn dat je optreden zo goed ging en dat je ervan genoten hebt.
    Waren de andere deelnemers ook goed?
    En hoe deed ons Meijel het?

Geniet nog on La France en nu nog w8en op de uitslag!

Ik ga nu ook naar bed{ Beetje laat, feestje gehad}

Groetjes Angelique

• 07 Oktober 2012 - 08:51

Rianne:

Hoi Tessa,
    Leuk om te lezen dat het goed is gegaan. Vandaag maar genieten en veel zingen op de tribune en wachten op de uitslag. Spannend allemaal, maar wel keileuk. Groetjes van Rianne (uit Bakel).

• 07 Oktober 2012 - 09:51

Ellen Lommen:

Lieve Tessa,

Jij mag heel trots zijn op je optreden.het ging heel goed. Je bent en mooie zeemeermin.
    Vandaag gaan weer wachten op de uitslag.ook spannend, maar het belangrijkste is dat je er stond en er van genoten hebt
    Ik hoop dat je het leuk vond om bij de Nederlandse equipe te horen.
    Ellen Lommen

• 07 Oktober 2012 - 09:58

Lily En Tessa:

Hoi Tessa en de rest, zo te lezen heb je een drukke maar ook mooie tijd daar in Frankrijk. Fijn dat het allemaal goed gaat en we zijn heel beneiuwd naar de uitslag. Geef ook de groetjes aan je mam van Tessa en Lily.

• 07 Oktober 2012 - 10:28

Daphne Schreurs:

Tessa, Hartstikke knap van jou en heel veel plezier toegewenst!
    Groetjes Daphne Schreurs

• 07 Oktober 2012 - 11:05

Heleen:

Hoi Tessa,
    Wat ben jij een "koele kikker" zeg. Geen zenuwen en dat op een EK! Goed van je dat je de kleine probleempjes van je staart en de schelp zo goed opgelost hebt. Hopelijk heeft pap of mam een mooie film gemaakt, zodat we die binnenkort kunnen terug zien. Wat zal dat prachtig zijn geweest met al die juichende Holland supporters. Vanavond toch een spannend moment: de uitslag. Maar wat het ook wordt, ben er trots op dat jo zover bent gekomen. Nog eventjes en dan vertrekken wij naar Bakel. Groetjes van Kelly, Heleen, Jan en Jeroen.

• 07 Oktober 2012 - 11:34

Familie Appeldoorn:

we vinden het heel erg knap van je. Van uit Kronenberg duimen we mee.We zijn heel erg benieuwd naar de uitslag van vandaag! We wensen je stalen zenuwen hier voor. groetjes Peter,lilian,Joep en Giel.

• 07 Oktober 2012 - 12:56

Marjan, Marwin, Sterre, Noor En Lieve:

Wat goed zeg! Superknap dat je en France een topshow neer zet! Heel veel succes vandaag bij de prijsuitreiking! We duimen voor je, maar onze kampioen ben je al. Heel veel groetjes.

• 07 Oktober 2012 - 13:03

Merle:

Hoi Tessa
    We vinden het SUPER knap van jou.
    We zijn erg benieuwd naar de uitslag.
    En we hopen dat je snel weer terug in Kronenberg bent, zodat je ons alles kunt vertellen.

Groetjes Merle, Tijn, Jerre, Rowell en Sandra Versleijen

• 07 Oktober 2012 - 14:25

Louka Sijbers:

ha Tessa
    ik hoop dat de beoordeling van de jury goed is en fijn dat je hebt genoten van je optreden nog veel suc6.
    groetjes Louka

• 07 Oktober 2012 - 17:18

Yvonne:

Hoi Tessa,

Fijn dat alles zo goed is gegaan. Nu nog vol spanning de uitslag afwachten vanavond. Succes en tot gauw.

Groetjes Yvonne, Theo, Wesley en Demi.

• 07 Oktober 2012 - 18:39

Jeroen:

Hoi tessa leuke verslagen en hopen dat je hebt genoten van dit ek. En het zal wel heel erg leuk zijn geweest
    Groetjes Jeroen

Groetjes Minke en Annemie

• 07 Oktober 2012 - 19:11

Rianne:

Hoi Tessa,
    Knappe prestatie Tessa. Gefeliciteerd!
    Groetjes,
    Rianne en Hein

• 07 Oktober 2012 - 19:14

Kelly Jeroen Heleen En Jan:

haa tessa.

Wat heb jij het goed gedaan zeg, 6e plaats in je categorie.
    Fijne terug reis en misschien zien we je morgen.

xx groetjes Smitskes oet serum

• 07 Oktober 2012 - 19:49

Toos En Ad Van Der Hulst :

Hallo Tessa,

Proficiat met je behaalde succes, een prachtig resultaat,wij van de Kronenberg zijn trots op jou .
    Doe je Ellen Lommen de groeten van Pap en Mam dank je wel.
    Goede reis terug.

Groetjes Ad en Toos.

• 07 Oktober 2012 - 22:09

Angelique Van Lier:

Hoi Tessa,

Van Harte gefeliciteerd met het behalen van je 6e plaats.
    KEI GOED GEDAAN MEID!
    Ik wens je een goede nachtrust na alle spanning.

Groetjes uit Meijel

• 07 Oktober 2012 - 22:31

Jan En Mia Tobben:

Hoi Tessa ook van uit Neer feliciteren wij jou maar ook Merielle en Peter dat jij daar heb mogen mee doen.
    De 6 plaats op de EK is wel heel erg mooi. Knappe prestatie. We horen verder wel van Oma.
    Groetjes uit Neer.

• 07 Oktober 2012 - 23:44

Jan Pekx:

Hallo Tessa wat een geweldige prestatie de 6 plaats met zoveel deelnemers is erg knap wij vinden het super en zijn erg trots op lou hebben al veel reactie,s gehad ook voor mama en papa en sanne is dat heel leuk Kronenberg kan ook trots op je zijn en je begeleiding jullie hebben er hard voor moeten trainen
    nogmaals proficiat en rust nu maar lekker uit we zien elkaar wel binnen kort heel veel groeten aan allemaal van Oma en Opa uit Sevenum

• 08 Oktober 2012 - 00:00

Ellen Lommen:

Tessa, wat een super prestatie. je bent gewoon 6 de geworden van Europa. De hele Kronenberg mag super trots op je zijn. Geniet ervan Jij was in jouw categorie de beste van Nederland, je hebt zelfs de Nederlands Kampioen verslagen.

Geniet ervan Ik vond het erg leuk om je in de Nederlandse Equipe te hebben.

groetjes.Ellen