De terugreis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 Oktober 2014 | Nederland, Kronenberg

Terugreis

We zijn gisteravond om 11 uur in de bus gestapt. Ik kon nog niet gelijk slapen, dus heb ik eerst het verslag gemaakt. Omdat we niet meer terug naar het hotel zijn gegaan, heb ik geen wifi, dus kon ik ook niets plaatsen. Maar daardoor heb ik meer tijd gehad om het uitgebreide verslag te maken.
Uiteindelijk sliep al de halve bus en viel ik ook in slaap. Vanmorgen werd ik wakker bij onze stop om te ontbijten om half 8. Toch maar eventjes de bus uit naar de wc en in het restaurant een broodje eten. Na zo'n drie kwartier vertrokken we weer. Het bleef rustig in de bus, want iedereen is toch wel erg moe van een EK. Later hebben we de film Hemel op aarde gekeken. Toen deze afgelopen was gingen we weer stoppen. Het is inmiddels 12 uur..
Maar eens alle lege flesjes en papiertjes uit de bus gehaald. De kleine afvalbakken zo best snel vol, want we hebben heel veel snoepjes en chips en drinken gehad. Onderweg kwam Kenny weer naar boven en zag dat Kim, Minke en ik samen op de stoelen zaten. Hij zei dat mag niet van oom agent, maar we weten niet wie die oom is. Dus we vragen dit wie die persoon dan is, maar we snappen um echt niet....ondertussen hebben we foto van franca, Kenny en ons gemaakt, zodat we ons allemaal via programma op de ipad kunnen laten dansen. Nou Kenny heeft in de hal goed opgelet want hij kan heel wat danspassen al. Volgens Kenny zullen we vanmiddag nog 1 stop maken en als het niet te druk is op de weg zal de chauffeurswissel in Koln ook niet nodig zijn. Ik hoop het, want dan zijn we eerder thuis. Dit is gelukkig zo, bij onze laatste stop is een burgerking, waar ik nog wat kipnuggets heb besteld. Lekkerrrrr!!! Het laatste stuk gaat Michel uitrusten en zal Kenny weer gaan rijden. Over 2,5 uur zullen we in Asten zijn. Kim en ik gaan nog met de oranje pet rond voor een bijdrage voor onze leuke chauffeurs. Die hebben toch maar lang moeten rijden en steeds opletten, zodat wij goed in Kroatië overal bij het hotel, sporthal en restaurants zijn gekomen en nu dan ook veilig thuis. We trekken allemaal het oranje trainingsvest aan en als Kenny weer de feest CD heeft aangezet gaan we weer feesten in de bus. Polonaise door het middenpad en flink stampen op de vloer. Als je onder in de bus zit, zal je wel denken dat het dak bijna doorkrakt. In Asten aangekomen zien we al vele ouders staan. Iedereen is naar elkaar aan het zwaaien. De bus draait nog een rondje voordat we er met alle meiden en Ellen met de gewonnen beker uitstappen. Iedereen komt ons feliciteren en we kregen nog een roos van Heleen. Toen iedereen de koffers had weggebracht zei voorzitter Paul van Tiel nog dat we het fantastisch hadden gedaan en hebben we met de gehele groep meiden, ouders en mensen die ons hebben opgewacht nog samen iets gedronken. Daarna naar huis en snel naar bed.

Het was weer super om het EK mee te mogen maken, en nu met een hele groep!
Daarom zeg ik tegen alle andere meiden, ouders, begeleiders en mensen die me via deze site hebben gevolgd: HVALA!!!!!! (Dank je wel)!!!!!

Ps. Ik heb nog meer foto's bij de vorige verslagen geplaatst.

  • 09 Oktober 2014 - 17:07

    Rianne:

    Hoi Tessa,

    Het waren gezellige dagen! Leuk dat je weer zulke mooie verslagen hebt gemaakt.

    Groetjes,
    Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kronenberg

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 1330
Totaal aantal bezoekers 53200

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: