heeeyy het is alweer bijna!!!! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu heeeyy het is alweer bijna!!!! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

heeeyy het is alweer bijna!!!!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

31 Augustus 2014 | Nederland, Kronenberg

Hallo, daar ben ik weer!

Ook dit jaar ga ik weer naar het EK majorette. Dit jaar gaan we naar Slavonski Brod in.....Kroatië.
We zijn nu ook al extra hard aan het trainen! Ik ga dit jaar deelnemen als duo (weer samen met Minke) en met de groep van Musis Sacrum Bakel.
De voorbereidingen zijn al bezig en dit jaar hebben we ook diverse sponsoractiviteiten gedaan om zoveel mogelijk geld op te halen. Dan kost de reis niet helemaal zo veel. We hebben allemaal spulletjes op markten verkocht; auto’s gewassen en lege flessen opgehaald. Dit was heel leuk en super gezellig om met alle meiden en ouders samen te doen.
Maar nou komt het allemaal weer dichterbij en we hebben dan 2 verplichte onderdelen:
Zondag 7 september: nog een verplichte training in Vleuten. Wordt weer een lange dag, want ’s morgens zijn de solisten en duo’s aan de beurt en de training voor de groep is dan ’s middags.
Zaterdag 13 september: een laatste verplichte wedstrijd te Nijkerk.
Ondertussen blijven we keihard trainen, trainen en nog eens trainen…..

• 31 Augustus 2014 - 20:32

Annemie:

Hey Tessa , leuk dat je weer aan je verslag begonnen bent.

• 31 Augustus 2014 - 21:19

Heleen:

Hoi Tessa,

Goed bezig hoor! Leuk dat we je weer kunnen gaan volgen. Nog enkele weken keihard trainen en dan gaat het vast goed komen. Ben zelf benieuwd hoe Kelly als reserve-lid het EK gaat beleven met de groep. Voor Minke en jou veel succes met jullie duo-show!

• 01 September 2014 - 09:34

Rianne:

Hoi Tessa.
    Leuk om je weer te volgen. Heel veel succes!
    Groetjes,

héééééééél veel succes gewenst

Meester Paul

• 01 September 2014 - 13:25

Jan Pekx:

heel leuk Tessa wij blijven je volgen heel veel succes zet hem op

• 01 September 2017 - 13:39

Jan Pekx: