We zijn er! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 Oktober 2012 | Nederland, Kronenberg

Hallo allemaal,
Vanochtend was het eindelijk zover, het ek gaat voor mij nu toch eindelijk beginnen. om half 11 zijn we vertrokken naar bakel. vandaar zouden we namelijk opgehaald worden door de bus die ons naar frankrijk gaat brengen. omdat het hard regende zijn we ergens binnen gaan wachten, waar iedereen gezellig binnen kon staan. De eerste foto's werden gemaakt en hebben nog toitoitjes gekregen van oma en Minke. Toen de bus er eindelijk was, hebben we snel een plekje gezocht in de dubbeldikke bus. En toen waren we op weg, de reis is nu echt begonnen voor mij!

In de bus zat ik gezellig langs Kim. De bus is helemaal oranje versierd, we zijn al echt in de oranjestemming. In Luxemburg hebben we de eerste grote stop plaspauze gehad waar ik een ijsje heb gegeten. Die was heel lekker. De stop duurde uiteindelijk een half uur langer omdat de buschauffeur moest rusten. Hierdoor komen we vanavond ongeveer twee uur later dan bij ons eethotel dan verwacht. In de bus hebben we twee films gekeken, daarna hebben Kim en ik er zelf wat gemaakt. Voornamelijk van Jantine die wat gek deed. Kim en ik zijn ook nog boven in de bus wezen kijken,waar de andere meisjes zaten.ook hier hebben we film zitten kijken. Met onze kussentjes hebben we appelhoofd gespeeld, ik was best goed daarin. Wil je weten wat appelhoofd is?, vraag het na het ek aan mij. Het is al kwart over zeven, en we zijn er nog steeds niet. Ik begin nu een beetje moe te worden van het hangen in de bus. Gelukkig zijn we er nu ook bijna.

We hebben net gegeten en de toitoitjes uitgedeeld en gekregen, dat was heel leuk.
Meijel had een liedje als succesje, en de toon was gezet. Daarna zijn we weer met de bus naar het hotel gegaan en de spullen ingepakt. Daarna zijn we naar de kamer van Jantine en Kim geweest en heeft Jantine nog wat voor vrijdag verteld. En we hebben de spullen al klaargelegd voor vrijdag.

• 04 Oktober 2012 - 23:07

Franca Van Musis Sacrum:

Hoi tessa

Jij ook veel succes zaterdag met je optreden.

groetjes franca

• 04 Oktober 2012 - 23:20

Annemie:

Leuk om te lezen hoe jullie reis is geweest, we volgen jullie op de voet en vinden het kei leuk dat jullie ons op de hoogte houden. Het was een gezelligge boel zag ik wel, groetjes aan iedereen

• 04 Oktober 2012 - 23:43

Jan Pekx:

Hallo Tessa wat leuk dat je een mooie reis hebt gehad nu maar lekker uit rusten dat je goed fit bent
    hoop dat je lekker kunt slapen verder wensen we je heel veel succes en veel plezier
    groeten van oma en opa uit sevenum

• 05 Oktober 2012 - 08:53

Groep 5 En 6 Van De Kroevert:

hallo Tessa,
    we wensen jou heel veel succes toe bij de wedstrijden de komende dagen. we hopen dat je met een medaille of een moie beker terugkomt.

alle kinderen van groep 5 en 6 van de Kroevert,
    juffrouw Sanne en meester Hay

• 05 Oktober 2012 - 12:45

Heleen:

Hoi Tessa,

Heb je goed geslapen in het mooie hotel? Zo te horen hebben jullie het lekker naar jullie zin. Vandaag gaat het echt beginnen. Heel veel plezier tijdens de opening. Heb je ook al een idee hoe laat je optreden morgen is? De groetjes, ook aan mam en Jantine. Tot schrijfs! Heleen

• 05 Oktober 2012 - 14:34

Petra Faas:

Hee Tessa,

Heel veel succes zaterdag! Ik ben zelf ook al 4x meegeweest als coach van mijn leerlingen, dus ik weet dat het ontzettend tof is om mee te doen. Doe je best en vooral: geniet ervan! Toi, toi, toi!

Groetjes,
    Petra Faas

• 05 Oktober 2012 - 15:33

Maud X2:

heey kanjer..

heel veel suc6 morgen vroeg!!
    als je wint, spreken we een keer wat af om het te vieren. zekerrrrrrr................
    je bent de beste!!

M&M

(Maud Maas & Maud Aerts)

• 05 Oktober 2012 - 15:40

Kelly Smits :

haaa megje

hiel veul succes en plezier merge.
    Is het hotel was good? want een kampioen zoe als dig verdient det.
    De kens het merge

xxxx kelsmi

• 05 Oktober 2012 - 19:43

René:

Ha Tessa,

Ben je al lekker gespannen voor de grote dag? Ga morgen lekker je best doen en genieten van de show.
    Vanavond goed slapen, dan komt het morgen allemaal goed.
    Veel succes morgen! Ook van oma en opa van de Blakt.

Groetjes, René

• 06 Oktober 2012 - 07:13

Sterre:

Super leuk verslag!
    En nou deze zaterdag optreden! Vind je dat niet spannend?
    Ik bel jou dan tussen 1 en 4 uur! Op FaceTime. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeweeseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    Suc6 met je optrede vandaag

XxxxxxxxX sterre
    Suc6

• 06 Oktober 2012 - 22:05

Maud:

heeeeyy tessie..

kei leuk verslag!!!
    en, hoeveelste ben je geworden??
    ik hoop 1e!!
    heb je het gefilmt?? ja toch? wil je die dan ff doorsturen??
    je bent de beste tessa!!!

XxxXxxXxxXxxXxxXxxXxxX maud
    P.S. je bent de beste meid!!