nog 2 daagjes!!!!! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu nog 2 daagjes!!!!! - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

nog 2 daagjes!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

30 September 2013 | Nederland, Kronenberg

Hallo,

Gisteren (zondagmorgen) was mijn laatste training in Bakel voor mijn duo en solo met alle attributen, want de attributen moesten zondag naar Lelystad gebracht worden.
We hadden alle attributen goed in bubbeltjeplastic ingepakt want dat moest zodat het niet stuk kon gaan. Daarna hebben we het in een busje geladen en is Annemie (de moeder van Minke) het naar Lelystad gebracht. Vandaag werden alle attributen in een vrachtwagen gelaten. Die vrachtwagen vertrekt morgen al (dinsdag) en wij gaan donderdag.

Vanavond heb ik nog de laatste solotraining zonder attributen.
En woensdagavond heb ik ook nog mijn laatste duotraining zonder attributen in Bakel.

De vertrektijd van het vliegtuig is veranderd. het vliegtuig vertrekt nu om 14.55 en zijn we om 16.30 uur in Oslo.
Dan moeten we nog met een bus naar het hotel Birkebeineren in Lillehammer.

Ik probeer als ik op het EK ben elke avond een verslagje te plaatsen van die dag op deze site.
Ook in Bakel hebben ze een site waar tijdens het EK verslagen worden geplaatst.
Die site heet: www.musissacrumbakel.nl

Nu ga ik weer verder met het inpakken van mijn koffer en handbagage.
we mogen 23 kg mee in het koffer, en 12 kg voor handbagage. Veel he!!

Doeiiiii




  • 30 September 2013 - 18:39

    Heleen Smits:

    Hoi Tessa,

    Alvast een hele goede reis gewenst en heel veel succes op het EK; met je soloshow en natuurlijk ook samen met Minke als duo. Heel veel plezier samen.
    En wat je koffer betreft, jou kennende zal het niet zo'n probleem zijn om deze vol te krijgen.
    Groetjes ook van Jan, Jeroen en Kelly

  • 30 September 2013 - 23:06

    J.p.pekx:

    Hallo Tessa
    wij wensen je een goede reis en heel veel succes gewenst in Noorwegen wij hopen dat het een
    mooie ervaring voor je mag zijn heel veel groeten van oma en opa uit Sevenum
    Heel veel succes

  • 02 Oktober 2013 - 09:47

    Hay Mulders :

    Hoi Tessa (en familie),
    Veel succes met de voorbereidingen en de trainingen. We gaan het volgen.
    Doei !

  • 02 Oktober 2013 - 19:40

    René:

    Morgen begint weer een mooi avontuur dat je naar het hoge Noorden brengt. Opa, Oma en ik wensen jou een goede reis en veel succes met je solo en duo show. Zet m op!! Neem je ook een sneeuwvlokje mee terug met al je medailles die jij vast gaat winnen? Groetjes, René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 53319

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: