Livestream - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Livestream - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Livestream

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

03 Oktober 2017 | Nederland, Kronenberg

Nog even en dan is het zover. De laatste dagen is er nog zoveel te doen! Gewoon school en huiswerk gaat door, laatste attributen nog checken, lijst met mee te nemen spullen maken, kaartjes voor de supporters bestellen en nog ff tussendoor trainen. Dus: druk druk druk.
Dan krijg je ook nog heel veel laatste informatie via de mail. Over technische details van de show. Maar nee, die zijn niet voor ons van toepassing. Informatie over de livestream en informatie hoe laat wij ons donderdag in Almere mogen melden. Ja hoor om 13:00 uur bij ons hotel. Nee, toch niet want een deel van de equipe is voor de muziektest niet in de middag, maar in de ochtend ingepland. Hebben wij weer dachten we lekker relaxed een keertje na de files naar Almere te vertrekken, maar niet dus.
Dus het wordt lekker vroeg de auto volladen en dan naar Bakel. Halen we de attributen op en Minke en haar 2 supporters en hop hop op weg naar Almere. Hoe laat moeten we nog ff bekijken, want tja met die Nederlandse ochtendspits weet je het maar nooit hoe lang je erover doet.
Maar voor jullie, die niet in Almere aanwezig kunnen zijn, en toch niks willen missen: er is livestream aanwezig. Vanaf donderdagavond 5 oktober 19:00 uur. Want dat is de officiële opening en kunnen jullie dit thuis meebeleven.
Schakel je computer, laptop, tablet of tv in en kijk mee via deze link:

Tot de volgende keer!!