Terugreis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Terugreis

Door: Minke en Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

06 Oktober 2015 | Nederland, Kronenberg

Terugreis 5 oktober

Weer het laatste verslag van het EK Italië 2015
Vanochtend waren we echt moe maar moesten vroeg opstaan om te douchen. Maar het water was ijskoud dus dat gingen we mooi niet doen. Daarom hebben we nu al de hele dag glitter in ons haar. We gingen rond kwart voor 9 eten. Ik wilde een broodje meenemen voor vanmiddag maar dat mocht weer is niet van Tess want die wilde weer s verstandig doen. Om kwart over 10 vertrok de bus naar het vliegveld. We waren helemaal in de slappe lach over het verslag van gisteren die we daar hebben geschreven. We moesten naar een stuk lopen voordat we er waren. Maar je verbrand er echt zoo warm is het daar nog. Misschien nog wel heter dan doritos roulette, niet te hendele.

Bij het inchecken was het heel druk dus hebben ze speciaal voor ons een andere balie geopend. Het vliegtuig had al een kwartier vertraging! shit he Rianne ?! Maar onze plekken in het vliegtuig waren super ver van elkaar af. Dus hebben we nu Annemie en Rianne's plek naast de enige echte Ellen Lommen, die super goed is in het maken van foto's van besneeuwde bergen.

Maar zover was het toen nog niet. Eerst gingen we door de douane. Minke hoefde deze keer niet gefouilleerd te worden maar oma Jo wel. Ze had nog een zakmes in der tas zitten. Gekke oma. Ook moesten we nog een uur w8en in de gate en we hadden honger.
We gingen naar een sandwichwinkel, er hingen grote hammen aan het dak waar je zo met je gezicht tegen aan kon knallen. Gadverderrie dat is merrie dus we gingen naar andere winkels kijken. Toen zagen we een lekkere goede broodjeszaak dus daar gingen we kijken.
Nouja hij leek goed maar dat was ie dus niet. ten eerste konden ze niet fatsoenlijk Engels en ze konden niet eens een bestelling opnemen. Ze wisten niet eens wat de andere collega's deden want Minke had 1 donut bestelt en ze kreeg er 2, tsss sukkels. En het duurde kei lang want ze maakte niet eerst 1 klant af, nee joh we doen t allemaal lekker door elkaar. Seriemoordenaar Tessa had het anders gedaan fni haha. En er wou ook nog is een man voorkruipen. Maar we gingen er als een Chinese muur voorstaan.
Daarna hadden we nog super veel tijd over.... Shoppingtime. Minke heeft een hele mooie aap die Kingkong heet ookal is hij super schattig en klein, gekregen van tante Rianne.

We gaan nu bijna dalen dus Tessa en Ellen Lommen hebben doppen in hun koppen gedaan tegen oorpijn. In een tijdschrift staat een normale ketting die bij de c&a €10 is, maar die was wel voor €600, wat een goeie aanbieding, natuurlijk koopt dan iedereen die uit het tijdschrift. En dan die steward hier ook nog durven te vragen of wij die willen kopen. Zien we eruit alsof we rijk zijn, Minke met d'r helemaal versleten telefoonhoesje. We hebben aan iedereen gevraagd of ze wilde gokken hoe duur die was. En alleen Mirielle kwam een beetje in de buurt.

Toen we uit het vliegtuig waren merken we al meteen dat we in Nederland waren. 'T was hier super koud joh. Maar we kregen net wel warm want we gingen snel naar de band want Ellen Lommen moest de trein halen. Dus wij liepen super snel over zo'n loopband. En toen hadden wij een dikke voorsprong. We liepen helemaal alleen naar band 9 en we wisten gewoon de weg jwz G. We leken wel op Kevin uit home alone.

We waren supervroeg bij de band. Maar de koffers kwamen superlaat. Eerst moesten we al 10 min. W8en en toen hadden ze ook nog een Hamburg voor ons uitgeladen. Waar halen ze het lef vandaan sjonge jonguh! We verveelde ons dood daar dus we hadden uitgerekend hoelang het duurde voordat een koffer een heel rondje had gedaan. 1min en 38 sec. Wauw wat een leven hebben wij. We hadden bijna Tessa op d'r buik met een camera op de band gelegd om te kijken waar onze koffers bleven. En ineens 20 min. later kwam een hele invasie koffers. Maar toen was het al te laat, de trein had haar al verlaten. We hadden nog wel aangeboden dat ze mee mocht naar Bakel. Maar dat sloeg ze af, wie wil er nu niet naar Bakel? Tssss.
Later kregen we een berichtje dat ze wel nog d'r trein had gehaald!!

Vervolgens gingen we naar de taxi. Bij een zebrapad bleef een bus wachten. Iedereen was al overgestoken behalve Tessa, Minke en Rianne. Wij zagen dat de bus weer aan wilde rijden dus Minke d8 ff slim te zijn om schuin over te steken. „Kom we gaan schuin" zei ze. Maar dat liet die buschauffeur niet toe hoor. Nee die reed gewoon gevoelloos en hoofdschuddend aan. Dus moest bijkomen van d'r bijna doodervaring terwijl Tessa zich kapot lachte. Loveyou2.

We hebben heel veel gezongen in de taxi en toen we er waren gingen we nog even erbij Annemie wat drinken. Fanca en Paul kwamen ook en daar kregen we een sprookjesboom van! Daarna gaven we Ellen ons cadeau. Het was een schilderij van 1 grote foto verdeelt in allemaal kleine foto's. Toen kwamen Thomas en Daan en Teun Ellen ophalen.
Rianne en Hein gingen de koffers naar huis brengen en toen hadden ze Ellen d'r koffer mee genomen whahah. Vervolgens was het 8 uur ofzo en we hadden nog honger dus gingen we friet eten, maar de belhamel waar Minke werkt was gesloten, dus moesten we friet gaan halen bij een andere frietzaak.
Oja we hadden eindelijk weer wifi en toen was m'n mobiel leeg :(

Toen reden we weer naar huis en daarna ging ik meteen slapen!
Morgen heb ik nog vrij maar ik moet nog superveel hw maken en leren, dus veel te doen.

Merci de suivre cette aventure!!
Arrivederci!

• 06 Oktober 2015 - 13:32

Ellen Lommen:

Ha minke en tessa,

Tjonge jonge wat een verhaal. Jullie zijn me een stel "mutsen". Maar wel een gezellig stel. Wat een lol hebben jullie samen. Maar op een gegeven moment in het vliegtuig hadden Mirielle en ik jullie. toen hadden wij een lolletje en snapte jullie het niet. Meiden ga hard werken want voor je het weet is het 2017 en dan willen we jullie wel weer knallend op de vloer zien.
    groetjes de enige echte ellen lommen

• 06 Oktober 2015 - 19:06

MegaMinkieMouse:

• 06 Oktober 2015 - 19:09

Anoniempjeeexxxxxxx:

Leuk dat je tog in België bent en dat Bakel bij België hoort whahaha

• 06 Oktober 2015 - 19:12

MegaMinkieMouse:

Dat vorige vorige bericht was echt een mislukking, kom door die smileys.
    EEE enige echte Ellen hahaha
    Was super leuk met jullieeex

Ps. ik heb eindelijk deze site uit mezelf bezocht bist du nou trots op mich? X

• 07 Oktober 2015 - 09:48

Rianne:

Hoi Tessa en Minke,

Leuk verhaal weer en gelukkig geen rare dingen over ons:). Het was gezellig met z'n allen en we hebben veel gelachen. Misschien tot over 2 jaar?

Groetjes,
    Rianne

• 01 Oktober 2017 - 21:47

Rianne:

Hoi Tessa en Minke,

Ben ik een beetje aan het googelen, kom ik zomaar dit verslag tegen. Ik verwacht dus dit weekend weer vanalles over jullie avonturen te lezen