2 okt . Muziektest, opening - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu 2 okt . Muziektest, opening - Reisverslag uit Lignano Sabbiadoro, Italië van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

2 okt . Muziektest, opening

Door: Minke, Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

02 Oktober 2015 | Italië, Lignano Sabbiadoro

1e dag: muziektest, opening

Hoi iedereen weer!

We hebben net het vervolg van de h1 reis geplaatst.
We werden om kwart voor 8 wakker.
Bij het eten hadden ze bacon and eggs :p .
En er waren een paar mensen al in het zwembad aan het zwemmen in de kouu.
We hadden nog tot 3 uur een vrijde middag dus gingen we naar het centrum. Eigenlijk wilden we met de fiets gaan, maar alle sleutels waren op.

Heho heho ja lopen doen we zo
Maar niet met de fiets want die was er niet
Heho hehohehoheho
Wehuhu lopen nu op de stoep ik zou maar opletten anders lig je dalijk in de poep.
Heho heho wij rennen naar het strand en dalijk val je met je snufferd in het zand trolollollol. ~ snowwhite, Sneeuwwitje

Eerst renden we naar het strand waar nog een schat van Ellen hoort te liggen. Maar we hebben overal gekeken, hij lag er gewoon niet. we gingen naar het uiteinde van de pier. En onze ouders liepen een eindje achter ons want die waren nog steeds aan het zoeken naar de schat. Wij liepen gewoon naar het einde maar onze ouders mochten er niet door.
Ja maar das ist unser children!~tante Rianne. Ook hadden we op het strand even nieuwe springfoto's gemaakt en gedanst whahah.

Daarna gingen we even bij winkeltjes kijken, voor souvenirs, maar er waren geen winkels open zei zo'n gebrekkige vrouw. Minke wou een foto maken van de spullen in een winkel , maar die vrouw flipte um omdat je niet nog filmen of foto's maken~tessa

We haalden een ijsje bij een gelateria, Minke nam stracciatella en ik had aardbeienijs. Onze ouders waren al in een of andere kerk gegaan maar wij hadden ons ijsje nog niet op. We hadden een kaarsje aangemaakt met m'n luciferskills, ik wou m uitblazen maar dat lukte niet zo goed dus toen raakte ik in de paniek. Whaha m'n 1e x met een lucifer. Er was ook een hele mooie fontein maar die stond niet aan dus liepen we naar een andere en toen ging ie opeens aan, dus toen konden we weer terug lopen. Het was rond 12 uur dus we hadden wel honger gekregen. Dus we gingen even een restaurant zoeken om te eten. We hadden een mooi restaurantje gevonden genaamd: baby andere naam voor Minke~tessa. Wij hadden allebei een halve pizza magaritha en wasser. De pizza was heel lekker alleen een hele dunne bodem, We aten eigenlijk gewoon pizzalucht~Minke. Toen moesten we de rekening vragen dus ik had op vertaler opgezocht wat rekening in het Italiaans was: l'account. Dus ik liet dat afspelen en playbackte het, maar hij kon het niet verstaan of begreep t niet dus toen maar in het Duits. Maar het bleek dus dat l'account, de bankrekening betekent en dat wilde hij niet geven haha. Toen kwam hij terug met een boekje en ik maakte het open en ik keek zo van: heey een spiegeltje maar het was zo'n dienblad om je geld in te doen~tessa.

Daarna liepen we weer terug naar het hotel om ons klaar te maken voor de muziektest. Onze knot was heel snel klaar, en daarna gingen we buiten w8ten totdat we met de hele equipe konden aanlopen. Er zitten hier verekkes veel muggen en we hadden er al 3 gedood. Het is 20 minuten lopen naar de sporthal, ongeveer 2 km. Toen we daar waren,
waren er nog andere landen dus we moesten nog lang w8ten voordat we naar binnen mochten. De vloer van de hal is echt heel glad. Net zo glad als in het parochiehuis. Nederland zit vooraan dus dat is wel cool, thans Italië. De jury zit ook nog eens heel hoog, bijna tegen het dak aan niet normaal man je krijgt er een stijve nek van. Onze duo ging niet zo lekker want het was heel raar zonder tafel en stoelen.

We typen nou niet meer zo uitgebreid want we moeten zo gaan slapen van Ellen. Maarja Hollanders luisteren nooit~Rianne

Daarna moesten we weer teruglopen naar het hotel. pffff wat hebben wij veel kilometers afgelegd vandaag, meer dan 14 km. Ik ben helemaal gebulderd. Zijn het geen muggebulten, zijn het blaren~Minke. Ik heb blaren onder m'n ballen hahaha~Oma Minke. Het eten was wel lekker! Daarna moesten we weer meteen teruglopen naar de sporthal voor de opening. Wij moesten naar de tent (dat is de intrainruimte). Daar stonden alle landen al. En dit jaar hadden we geen vlaggetjes maar rood wit blauwe ballonnen whahah dat was ons idee in een van de vorige verslagen en dankzij Ellen Lommen was het uitgevoerd. Het was wel een hele verrassing maar Tessa wist het al via haar lipleesskills.

Toen moesten we oplopen. Het was super warm daar. Ook was er een scherm waarop alles kwam wat ze toen live filmden, hahah wij kwamen er ook op. Zoals altijd gingen onze benen dood omdat we daar zolang moeten staan. Maar gelukkig duurde het niet zolang als de vorige jaren. Op de terugweg liepen we met een paar Belgische mensen mee. Dat was heel gezellig want ze gingen allemaal K3 liedjes zingen. (Bedankt Jord en Kim) Want door hun heb ik 2 dagen dat aan moeten horen en kon ik alles meezingen :)~Minke.
Toen we thuiskwamen kregen we een cadeautje van Ellen. Het was een supermooi boekje met allemaal leuke foto's en verhalen van de afgelopen dagen. Nu is Ellen aan het skypen met haar man Thomas. Hallojj Thomas!!! En mijn moeder aan het appen met haar vriend Frans. Een van de dingen die ze typte was MOS(Minke Over Schoulder)
Het is nu al zo'n uur verder dus gaan we maar eens naar bed
GN allemaalxxx

• 03 Oktober 2015 - 12:18

Mary:

Hallo meiden heel veel succes vandaag en morgen vanuit Hapert. Zet hem op jullie kunnen het groetjes en veel plezier en geniet ervan.

• 03 Oktober 2015 - 12:56

Diny:

Minke en Tessa heel veel succes!!
    Mooie foto dames, leuk met Jo'tje en Rianne erbij, misschien gaan de kaarsjes wel helpen

• 03 Oktober 2015 - 18:51

Oma :

tessa en minke veel succes en vertrouw op je geluksengeltje

• 04 Oktober 2015 - 09:52

Rene:

Meiden, doe je best en veel succes vanmiddag.