Laatste wedstrijd voor .... - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Laatste wedstrijd voor .... - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Laatste wedstrijd voor ....

Door: Tessa en Minke

Blijf op de hoogte en volg Tessa

13 September 2014 | Nederland, Kronenberg

Hoi,

Vandaag hadden we weer een verplichte wedstrijd in Nijkerk en mijn vriendje Tom koppenol was erbij.
We hoefde vandaag gelukkig niet zo vroeg op te staan als normaal, want we waren pas 's middags aan de beurt. Ik zat met Minke en Kim in de auto! Dat was wel heel leuk! Als eerste was ik met mijn soloshow aan de beurt, dat is niet voor het EK, maar ik deed wel gewoon mee. Dat ging wel goed, en daarna moest ik me weer klaar maken voor het duoshow. We hadden dit keer voor het eerste nieuwe lampjes die op tijd afgaan, dus we waren benieuwd of ze aan gingen! En wat denk je: ja ze gingen aan, maar alleen te laat! Dit zou komen doordat dit vandaag nog aan onze bar vastgemaakt is geworden en toen is het stelschroefje iets verschoven. Maar de lampjes waren heel mooi! Dank je wel Thomas, voor het snel maken van deze verlichting. Top gedaan Thomas! Die show ging ook wel goed alleen het einde niet zo. Haha. Daarna eerst nog even wat eten en weer klaar gaan maken voor de groepsshow. We moesten weer even gaan intrainen en de spullen klaar zetten. Toen konden we weer naar de wedstrijdvloer voor ons laatste optreden vandaag. Het harde trainen is steeds meer te zien, want ook deze show ging ook wel goed alleen er waren wel een beetje veel drops.
Daarna moesten we ons oranje trainingspak van het EK aan doen. En toen was de prijsuitreiking al. Die man die alle punten voorlas was heel onduidelijk en had haast om thuis te komen, zo snel wilde hij de deelnemers naar voren halen om de medailles of beker uit te reiken. We konden er dus niet zoveel van verstaan. Voor de overige deelnemers was het toen afgelopen en iedereen die naar het EK mag moest nog even blijven. We moesten nog even oefenen hoe we moesten lopen voor de opening en sluiting op het EK. En we moesten dus dat oranje pak aan voor de groepsfoto van alle deelnemers die deelnemen aan het EK. Daarna kregen we van Petra de equipe-manager nog de laatste informatie voor over 2 weken en een boekje waar alles instaat. De bondscoach Marij vond dat we er wel klaar voor waren en toen was het helemaal afgelopen en konden we gaan. Eerst nog alle spullen pakken en toen reden we weer naar Bakel terug.

Nog ruim 2 weken trainen en dan begint onze reis. We hebben er zin in!!

Van Tessa



Heey ik ben Minke
Vanaf nu typ ik ook op my bestiee z'n site mee
We hadden vandaag een verplichte wedstrijd. Ik, Tessa en Kim zaten vandaag bij elkaar in de auto. We zombies na, het was heel grappig. Onze handen waren vervloekt en probeerde ons te vermoorde hahaha. Toen we aankwamen moest ik me meteen klaar gaan maken voor mijn solo. Dat ging best goed zonder een zombiehand die me probeerde te vermoorden. Ik werd 2e met 75 punten. Daarna moest ik me meteen om gaan kleden voor mijn duo. Die ging ook wel maar de flessen vielen allebei. We hadden net nieuwe lampjes die we moesten testen. Ze gingen aan maar een beetje laat. We werden 1e met 78.6 punten. Toen moest ik me alweer haasten voor de groepsshow. Toen was ik al kapot. Maar de groepsshow ging goed alleen een beetje veel drops. We werden 1e met 71.2 punten. Na de groepsshow gingen we eten. Een broodje kroket (veel calorieën). Daarna moesten alle E.K deelnemers oefenen (ik voor de 3e x) hoe we moesten opkomen. Wauw wat moeilijk. De hele tijd moesten we zwaaien. Mijn arm was helemaal dood. Gelukkig zijn we nu weer thuis om te rusten.
Doeiix Minke

  • 14 September 2014 - 11:02

    Rianne:

    Hoi Tessa en Minke,
    Wat goed van jullie al die eerste prijzen. Veel succes op het EK!

    Groetjes,
    Rianne

    P.S.
    Een broodje kroket is minder calorieën dan een broodje kaas;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kronenberg

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 53177

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: