Bondstraining - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu Bondstraining - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

Bondstraining

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

07 September 2014 | Nederland, Kronenberg

Hoi,

Vandaag was de laatste verplichte training en volgende week is er nog een wedstrijd.
In Bakel is het kermis dus ik ben gisteravond na de opening van de kermis met Kim naar de kermis geweest en toen ben ik bij Kim blijven slapen. Pas om half twee gingen we naar huis, snel naar bed, want we moesten vanochtend om kwart over 7 bij de sporthal zijn om naar Vleuten te rijden.
De heenweg hebben we eventjes geslapen en waren we een beetje fout gereden maar uiteindelijk zijn we er wel gekomen.
We moesten eerst zelf oefenen en daarna met de bondscoach en nog iemand. Die lette veel op de expressie. Het ging ineens best goed, onze duoshow was eigenlijk al helemaal klaar voor het EK zei bondscoach Marij. In de pauze kregen we ook allemaal ons equipe-shirt. Ook dit jaar is het weer donkerblauw met oranje letters. Na de pauze was de training van de groepen. We waren al best wel moe. Dus we konden nog een keer!! En ook nu zelf trainen, daarna ook bij de bondscoach en nog iemand die ons hielp. Dat ging ook wel goed! Rond 5 uur was het afgelopen en moesten we nog de attributen inladen en toen konden we weer terug met de auto. Onderweg nog spelletjes gedaan en zo kwamen we om half zeven terug in Bakel. We waren vandaag allemaal best wel moe omdat bijna iedereen nog 's avonds naar de kermis was geweest, maar alsnog was het een hele leuke en leerzame dag!
Op naar de laatste verplichte wedstrijd: volgende week zaterdag in Nijkerk.

Tot de volgende keer, bye
Van Tessa

• 07 September 2014 - 23:28

JAN PEKX:

TESSA WIJ WENSEN JULLIE HEEL VEEL SUCCES OMA EN OPA UIT SEVENUM

• 08 September 2014 - 09:26

Rianne:

Succes volgende week bij de wedstrijd!