1e verslag EK 2013 - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu 1e verslag EK 2013 - Reisverslag uit Kronenberg, Nederland van Tessa Pekx - WaarBenJij.nu

1e verslag EK 2013

Door: Tessa Pekx

Blijf op de hoogte en volg Tessa

01 September 2013 | Nederland, Kronenberg

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik hier ook op geschreven omdat ik toen naar het EK majorette 2012 in Frankrijk ben geweest. Ik typ hier dan op over het EK.
Dit jaar ga ik weer naar het EK majorette.
Dit jaar is het helemaal in Noorwegen!!! (We gaan met het vliegtuig)

Doordat ik vorig jaar bij de wedstrijden plaatsingspunten heb gehaald mocht ik in maart naar het NK in Den Haag. De voorbereiding was niet zoals andere jaren. Mijn trainster Ellen kreeg een baby en toen kwam er tijdelijk een vervangster Yvonne. Zij heeft een heel groot deel van de show gemaakt. Dus het NK is dan wel spannend, want ik ging voor de eerste keer met mijn nieuwe show als bosmeisje. Verder hadden mijn duomaatje Minke en ik ons ook als duo geplaatst.
Bij de prijsuitreiking was ik 4e bij de solo. Ik was dus reserve voor het EK. Met het duo werden we kampioen. Yoehoeeeee!!!! Dus geplaatst voor het EK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)
Omdat er iemand uitviel ben ik geen reserve meer maar mag ik ook met mijn solo als deelnemer naar het EK. Als je deelnemer bent voor het EK majorette moet je aan 2 verplichte wedstrijden deelnemen en 2 verplichte trainingen.
Ik heb al een training gehad en al een wedstrijd. Bij die verplichte wedstrijden en trainingen krijg je commentaar van de bondscoach om je show te verbeteren.

Ik heb nog een verplichte training en een wedstrijd:
Verplichte training: zondag 8 sept. in Benschop
Verplichte wedstrijd: zondag 15 sept. In Alpen a/d Rijn.



  • 01 September 2013 - 23:49

    Annemie:

    Hey Tessa,
    Leuke start van je reisverslag, succes in Noorwegen ;-)

  • 11 September 2013 - 20:22

    Rianne:

    Hoi Tessa. Vind ik zomaar via Google jouw verslag. Leuk! Groetjes Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Actief sinds 20 Sept. 2012
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 53134

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2017 - 09 Oktober 2017

EK majorette 2017 Nederland

01 Oktober 2015 - 05 Oktober 2015

EK majorette 2015 Italïë

01 Oktober 2014 - 07 Oktober 2014

EK majorette 2014 Kroatië

03 Oktober 2013 - 07 Oktober 2013

EK majorette 2013 Noorwegen

04 Oktober 2012 - 08 Oktober 2012

EK majorette 2012 Frankrijk

Landen bezocht: